Bizimle iletişime geçiniz

Medya

CNN Türk spikerinin yeni havalimanındaki ‘rezalet akşamı’

Yeni havalimanında yine bir rezalet yaşandı. CNN Türk spikeri Büşra Sanay olayın mağdurlarındandı ve “rezalet akşam” diye duyurdu.

BOLD – Mayıs ayında hizmete giren Yeni İstanbul Havalimanı’nda yolcuları mağdur eden bir skandal daha yaşandı. Bavulları taşıyan bagaj bandının bozulması ve tamir edilememesi üzerine kaos yaşandı. Şanlıurfa- Bodrum ve Antalya’dan gelen 3 uçak yolcusunun bavulları görevliler tarafından karışık olarak getirildi. Herkesin bavuluna sahip çıkmasını isteyen görevlilerle yolcular arasında tartışma yaşandı. Yaklaşık bin bavul arasında kalan yolcular isyan etti.

REZALET BİR AKŞAM

Olayın mağdurlarından biri de CNN Türk sabah haberleri sunucusu Büşra Sanay’dı. Sanay bavul rezaletini sosyal medya hesabından paylaştı. Sanay paylaşımında, ”Tam 45 dakikadır Yeni Havalimanın’daki bantın başında bavulumun gelmesini bekliyorum ben ve onlarca kişi. 3 kere durdu bant. Açıklama da yok! Ben saat 4’te işte olacağım. Hastası var yaşlısı var ki olmak zorunda değil. İnsanlar isyan etti ya bu nedir Allah aşkına! Sonra bavullar böyle elden geldi. Tabi Urfa Antalya Bodrum bavulları arasında herkes bavulunu bulmakta zorlandı. Görevli uzun süre gelmedi. İçeride biri sigara yakınca geldi. Sigara için geldiğini söyledi bant için değil! Rezalet bir akşam!!! 21:45’te bant başındaydık saat 22:20!” ifadelerini kullandı .

BÖYLE İSYAN ETTİLER

Sanay’ın paylaştığı videoda bandın başında bekleyen ve görevlileri protesto eden yolcular ile karışık getirilen bavullar yüzünden görevlilerle tartışan vatandaşlar yer alıyor.

Okumaya devam et
Reklamlar

Medya

Bir Zamanlar Kıbrıs’ta Rumları öven TRT’ye tepki: Geri zekalı mısınız?

Yaptığı tarihi dizilerdeki çarpıtmaları nedeniyle çok sayıda eleştiri alan TRT’ye bir tepki de Rauf Denktaş’ın eski danışmanlarından Sabahattin İsmail’den geldi. İsmail, eli kanlı, Rum katillerin TRT’de yayınlanan “Bir Zamanlar Kıbrıs” isimli dizide kahraman gibi gösterildiğini öne sürdü.

BOLD – Rauf Denktaş’ın eski danışmanı Sabahattin İsmail, TRT’ye “Bir Zamanlar Kıbrıs” dizisi nedeniyle tepki gösterdi. İsmail, dizinin çarpıtmalarla dolu olduğunu öne sürdü.

FRAGMANA TEPKİ GÖSTERDİ

TRT’de yayınlanmaya başlayan “Bir Zamanlar Kıbrıs” dizisi, eleştirilere neden oldu. KKTC direnişinde yaşanan bazı çatışmaların, dizide çarptırıldığı yönündeki iddialar diziyi tartışma konusu haline getirdi. KKTC’nin Kurucu Cumhurbaşkanı Rauf Denktaş’ın eski danışmanı Sabahattin İsmail, dizinin yeni bölüm fragmanına tepki göstererek Twitter’dan paylaşımda bulundu.

“GERİ ZEKALI MISINIZ?”

İsmail, fragmanda Denktaş’ın başına Nikos Sampson tarafından silah tutulduğu gösterilen sahneye ilişkin şunları söyledi: “Geri zekalı mısınız? Samson kim ki Denktaş’ın kafasına silah dayayacak Utanmadan bir de ‘Gerçek bir varoluş hikayesi’ diyorsunuz! Devlet galası bu saçmalıklar için miydi? Bu dizi varoluş mücadelemizi değil, insanları arkadan vuran sivilleri katleden eli kanlı katil Sampson’u aklama ve kahraman yapmak için mi yapıldı? Korkak katil bir yığın yalanla davası için korkmadan mücadele eden Liderimiz Denktaş’ı silahla kaçıran bir kahraman olarak gösteriliyor.”

Kurumlar sefaleti üç maymunu oynayarak gizlemeye çalışıyor

Okumaya devam et

Medya

BirGün bunu da mı görecektik?

Muhalif ve insan haklarına duyarlı olduğu iddiasıyla yayın yapan BirGün gazetesinin, Furkan Vakfı üyelerine camide biber gazlı saldırı haberinde kullandığı ‘gerici’ ifadesi şaşkınlık yarattı.

BOLD – Gaziantep’te itikaf ibadeti geleneğini sürdürmek isteyen Furkan Vakfı üyeleri, dün polis engeliyle karşılaştı. Pandemi bahanesiyle camiyi basan polis, postallarıyla camiye girmeye çalışırken, onlara vakıf üyeleri engel oldu. Botlarını çıkararak tekrar camiye dalan polis, oruçlu cemaatin yüzüne biber gazı sıktı. Müdahale sonrası 50 vakıf üyesi gözaltına alındı. Polisin camide ibadet etmek isteyenlere yönelik sert müdahalesi büyük tepki topladı.

Basında da geniş yer bulan olay BirGün gazetesinde, en az polis baskını kadar tepki çeken bir başlıkla servis edildi. Gazete haberi sosyal medya hesabından: “Camide itikaf yapmak isteyen gerici Furkan Vakfı üyelerine polisten biber gazlı müdahale” olarak duyurdu.

AKP’Yİ BESLEYEN DİL

İnsan hakları konusunda duyarlı olduğu iddiası taşıyan gazeteye HDP’li Hüda Kaya’dan çok sert tepki geldi. Kaya paylaşımında: “Bu nasıl bir muhalefet dilidir? Bu rezil AKP zihniyetini bu dil besliyor. Böyle iktidara bu dil ile mi muhalefet edilir? Gericilik sadece dincilikte yoktur. Her ideolojinin, her yapının bağnazlığı bir gericiliktir” ifadelerini kullandı.

ELİMİZDE BİR ŞEY KALMAZ

CHP İstanbul Milletvekili Cihangir İslam da vakıf üyelerine geçmiş olsun dileklerinin ardından BirGün’ün başlığını eleştiren bir paylaşımda bulundu. İslam, “Bir arada yaşamanın, sivil toplumu güçlendirmenin, toplum sözleşmesinin önündeki en büyük engel ideolojik dilin ve kavramların ‘öteki’ye dayatılması. Bu dil gazeteciliği teslim aldığında elimizde ‘Pravda ve Al Ahram’lardan gayrı bir şey kalmaz” dedi.

SAKINCALI DİL

BirGün’ün dilini gazetecilik açısından sakıncalı bulan gazeteci Cünety Akman da, “Birgün’ün “gerici” sıfatını kullandığı o sosyal medya paylaşımı siyaseti boşverelim gazetecilik açısından da hatalı. Başkalarının olası hatası bu hatayı ortadan kaldırmıyor” dedi.

Denize girecek kadar Almancam var

Okumaya devam et

Medya

Diyanet TV TRT olma yolunda: Sermayesini 25 milyon TL’ye çıkardı

2018 yılında Türkiye Diyanet Vakfının iştiraki olarak 275 bin lira sermayeyle kurulan Diyanet TV’nin, üç yılda sermayesini 25 milyon 275 bin TL’ye çıkarması dikkat çekti.

BOLD – Türkiye Diyanet Vakfı tarafından 17 Mayıs 2018 tarihinde kurulan Diyanet TV, sermayesinde artışa gitti. 22 Nisan 2021 tarihli Ticaret Sicil Gazetesi kayıtlarına göre, Diyanet TV’nin yayıncı şirketi Vakıf Medya Sanat Radyo Televizyon Anonim Şirketi, sermayesini 25 milyon 275 bin TL’ye çıkardı. Şirket, Mayıs 2018’de 275 bin TL sermaye ile kurulmuştu.

ANKA’nın haberine göre, Diyanet TV’nin yayıncı şirketi Vakıf Medya’yı yöneten Türkiye Diyanet Vakfı’nın mütevelli heyeti başkanlığını Diyanet İşleri Başkanı Prof. Dr. Ali Erbaş yapıyor. Diyanet Vakfının mütevelli heyetinde, Ankara Ticaret Odası Başkanı ve AKP’li Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan’ın eşi Emine Erdoğan’ın kuzeni Gürsel Baran da yer alıyor.

16 Ağustos 2018 tarihinde TRT’nin uydu frekanslarından yayın hayatına başlayan Diyanet TV, 1 Aralık 2018 tarihinden itibaren kendisine tahsis edilen TURKSAT frekansları üzerinden yayına devam etti. UTELSAT uydusu üzerinden Avrupa ülkelerine, YAMAL uydusu üzerinden Orta Asya ülkelerine de erişen kanal, Digitürk, D-Smart, Tivibu, Turkcell TV üzerinden de izleyicilere ulaşıyor.

Diyanet esnaftan ödeyemediği kirasını faiziyle istedi

Okumaya devam et

Popular

0Shares
0