Bizimle iletişime geçiniz

Medya

Tuğrul Selmanoğlu milyonluk aracını böyle paylaştı: ‘Kibirden ve gösterişten Allah’a sığınırım’

AKP’li yerli ve milli yazarlardan Diriliş postası çalışanı Tuğrul Selmanoğlu sosyal medya hesabından milyonluk yeni İngiliz Jaguar marka spor otomobilini takipçileriyle paylaştı.

BOLD- Arabasının fotografını ”Yeni yol arkadaşımı bugün teslim aldım. Rabbim yolunda kazasız belasız kullanmayı nasip etsin” notuyla paylaşan Selmanoğlu bu paylaşımı cevap olarak yaptığını belirtti.

RABBİM OLMAYANA DA VERSİN

Belediye seçimlerinin ardından rantının kesildiğini söyleyen takipçilerine yeni otomobili ile cevap verdiğinin altını çizen Selmanoğlu, ”Ben helal paramla alnımın teriyle aldığım bu arabanın resmini paylaşmazdım. Ama Belediyelerden para alıyorsunuz, belediyeleri kaybettiniz şimdi ne yapacaksınız diye zırvalayanlara cevap olsun diye paylaştım. Kibirden, gösterişten Allaha sığınırım. Rabbim olmayanlara da versin.”

Salmanoğlu’nun AKP’li belediyelerin konferanslarından astronomik ücretler aldığı iddia ediliyordu.

Katıldığı televizyon programlarında ve özellikle AKP’li belediyelerin düzenlediği sempozyumlarda halka milli şuuru anlatan Selmaoğlu’nun lüks otomobil paylaşımına takipçilerinde tepki gecikmedi. İşte o tepkilerden bazıları

ATATÜRK’E MÜLTECİ DEMİŞTİ

Diriliş Postasında yazan Selmanoğlu AKP yanlılığıyla biliniyor. Selmanoğlu en son bir televizyon programında AKP’nin Suriye politikasını savunurken Atatürk’e mülteci demişti.

İsmailağa ve Vasat Grubunun münazarası silahlı kavgaya döndü

Okumaya devam et
Reklamlar

Medya

Sabah’tan süper manevra: Aynı haberin büyükşehir versiyonunu yaptılar

AKP’li Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan’ın dünürlerinin yönetimindeki Sabah gazetesi, CHP’li zannederek suçladığı Bayındır Belediyesi AKP’li çıkınca eleştiri oklarını CHP’li İzmir Büyükşehir Belediyesine çevirdi.

BOLD – İktidar yanlısı yayın yapan Sabah gazetesinin hedefinde İzmir’in Bayındır Belediyesi vardı. Gazete, AKP’ye oy veren mahallelerin yolunu yapmamakla eleştirdiği Bayındır belediyesinin AKP’li olduğu ortaya çıkınca geri adım attı. İnternet sitesine konulan haberde değişiklik yapan gazete, Bayındır Belediyesi yerine bu sefer CHP İzmir Büyükşehir Belediyesini suçladı. Bu haber de CHP’lilerin tepkisi çekti. Sabah’ın skandal haberini gündeme taşıyan Tuncay Özkan ‘Bunun adı gazetecilik değil şaklabanlık’ diyerek tepkisini dile getirdi.

Sabah’ın CHP’li diye hedefe koyduğu belediye AKP’li çıktı: ‘Allah yandaşın da akıllısını versin’

Okumaya devam et

Medya

Sabah’ın CHP’li diye hedefe koyduğu belediye AKP’li çıktı: ‘Allah yandaşın da akıllısını versin’

Hükumet yanlısı Sabah gazetesinin CHP’li sanarak, halka hizmet vermemekle suçladığı İzmir’in Bayındır Belediyesinin AKP yönetiminde olduğu anlaşıldı. Habere CHP’liler sert tepki gösterdi.

BOLD – AKP’li Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan’ın dünürlerinin yönetimindeki Sabah gazetesinin hedefinde İzmir’in Bayındır Belediyesi var. Gazetenin yaptığı habere göre; Belediye, AKP’ye oy veren mahalleleri cezalandırıyor. Mahalleli ile yapılan röportajla derlenen habere göre CHP’li belediye AKP’ye oy verdiği için Kızıloba Mahallesinin yollarında asfaltlama çalışmaları yapmadı.

MAHALLELİ AKP’YE OY VERDİK DİYE CEZALANDIRILIYORUZ DEMİŞ

Haberde konu ile ilgili şu ifadeler yer aldı, “İzmir’de CHP’li Bayındır Belediyesi, ilçeye bağlı mahallelerin yollarını astfaltlarken, Kızıloba Mahallesi’ni diğer mahalle ve ilçelere bağlayan yaklaşık 5 kilometrelik toprak yolu asfaltlamadı. Kış gelmesiyle yolların çamur içinde kaldığını anlatan mahalleli, son iki seçimde Ak Parti’ye oy verdikleri için belediyenin kendilerine hizmet vermeyerek cezalandırdığını öne sürdü.”

CHP’LİLERDEN TEPKİ

Sabah ayrımcılık yapmakla suçladığı Bayındır Belediye Başkanlığı seçimlerini 31 Martta AKP’li aday kazandı. Ceyhan Torlak imzalı haberde AKP’ye ait olan Bayındır Belediyesi CHP’li gibi gösterilerek, “CHP’li belediyeden AKP’ye oy veren vatandaşlara hizmet yok” denildi. Habere CHP’liler tepki gösterdi. Sosyal medyadan ilgili haberi paylaşan CHP PM üyesi Genel Başkan Yardımcısı Tuncay Özkan, ‘Allah yandaşın da akıllısını versin’ dedi.

BİRGÜN GAZETESİNDEN SABAH’A TEŞEKKÜR

Sabah’ın skandal haberi için ‘haber haberdir’ diyen BirGün’den gazeteci Berkant Gültekin, AKP’nin sebep olduğu mağduriyetleri gündeme taşıdığı için gazeteye teşekkür etti.

Personeline tuvalet önünde otur kalk cezası veren AKP’li ‘uluslararası komploya’ sığındı

Okumaya devam et

Medya

TRT tarihinde bir ilk: Ana Haber Bülteni yayınlanmadı

AKP’nin çok sayıda çalışanını ihraç ya da sürgün ettiği TRT’de yayın skandalı yaşandı. Işıl Açıkkar’ın sunduğu TRT Ana Haber Bülteni, sesin yayına verilememesi nedeniyle yayınlanmadı.

BOLD – 6 Aralık akşamı saat 19.00’da yayınlanması gereken TRT 1 Ana Haber Bülteni, teknik sorun nedeniyle yayınlanmadı. Medya Radar’da yer alan habere göre, TRT tarihinde bir ilkin yaşanmasına neden olan sorunun sesin yayına verilememesinden kaynaklandığı öğrenildi.

TRT DE NE YAZIK Kİ YOK EDİLDİ

Sosyal medyada çok sayıda kişi, bültenin yayınlanmamasının TRT tarihinde ilk olduğunu kaydetti. Eski Bakan Uluç Gürkan, sosyal medya hesabından “TRT’nin içinin nasıl boşaltıldığının kanıtı” ifadesini kullandı. CHP Grup Başkanvekili Engin Özkoç ise, “TRT’nin deneyimli ve nitelikli personelinin bir kısmı zorla emekli edildi ya da sürgün edildi. Cumhuriyetin tüm kurumları gibi TRT’de ne yazık ki yok edildi” ifadelerini kullandı. CHP Genel Başkan Yardımcısı Tuncay Özkan ise, “Türkiye’nin 20 yılda getirildiği yıkımın örneğidir. TRT kurumuna karşı, birikimine karşı yapılan bu alçaklık cehaletin ulaştığı boyutun resmidir. Türkiye yönetilmiyor savruluyor. TRT KURUMUNU YÖNETEMEYENLER İSTİFA ETMELİDİR. Hiç bir yayıncı bu felaketi kabul etmez. Olamaz” tepkisi gösterdi.

Nedim Şener’in gazetecilere yönelik saldırılarla ilgili alaycı ifadeleri ters tepti

Okumaya devam et

Popular