Bizimle iletişime geçiniz

Medya

Hürriyet’in işten çıkarttığı 45 gazeteci, ‘Tazminat Fermanı’ isimli bir klip hazırladı

Demirören Medya Grubu’na bağlı Hürriyet gazetesi, 25 Ekim günü 45 gazetecinin işine son vermişti. Adreslerine gönderilen tebligatla işten çıkartıldıklarını öğrenen gazeteciler, tazminatlarını hala ödenmedi.

BOLD-Hürriyet gazetesinden atılan ve bugüne kadar tazminat haklarını alamayan 45 gazeteci ve çalışan ‘Tazminat Fermanı’ isimli bir klip hazırladı. Klipte işlerine son verilen gazetecilerin toplam kıdem süreleri olan 481 yıl Erol Evgin’in ‘Gel de yanma’ şarkısı eşliğinde dile getirildi.

25 Ekim 2019’da 45 gazeteci ve basın çalışanı hiçbir gerekçe gösterilmeden Hürriyet gazetesinden çıkarıldı. Demirören Holding, Türkiye Gazeteciler Sendikası üyesi gazetecilere haklarını vermediği ve hiçbir açıklama yapmadığı anlatıldı.

Medya

TRT tarihinde bir ilk: Ana Haber Bülteni yayınlanmadı

AKP’nin çok sayıda çalışanını ihraç ya da sürgün ettiği TRT’de yayın skandalı yaşandı. Işıl Açıkkar’ın sunduğu TRT Ana Haber Bülteni, sesin yayına verilememesi nedeniyle yayınlanmadı.

BOLD – 6 Aralık akşamı saat 19.00’da yayınlanması gereken TRT 1 Ana Haber Bülteni, teknik sorun nedeniyle yayınlanmadı. Medya Radar’da yer alan habere göre, TRT tarihinde bir ilkin yaşanmasına neden olan sorunun sesin yayına verilememesinden kaynaklandığı öğrenildi.

TRT’DE NE YAZIK Kİ YOK EDİLDİ

Sosyal medyada çok sayıda kişi, bültenin yayınlanmamasının TRT tarihinde ilk olduğunu kaydetti. Eski Bakan Uluç Gürkan, sosyal medya hesabından “TRT’nin içinin nasıl boşaltıldığının kanıtı” ifadesini kullandı. CHP Grup Başkanvekili Engin Özkoç ise, “TRT’nin deneyimli ve nitelikli personelinin bir kısmı zorla emekli edildi ya da sürgün edildi. Cumhuriyetin tüm kurumları gibi TRT’de ne yazık ki yok edildi” ifadelerini kullandı. CHP Genel Başkan Yardımcısı Tuncay Özkan ise, “Türkiye’nin 20 yılda getirildiği yıkımın örneğidir. TRT kurumuna karşı, birikimine karşı yapılan bu alçaklık cehaletin ulaştığı boyutun resmidir. Türkiye yönetilmiyor savruluyor. TRT KURUMUNU YÖNETEMEYENLER İSTİFA ETMELİDİR. Hiç bir yayıncı bu felaketi kabul etmez. Olamaz” tepkisi gösterdi.

Nedim Şener’in gazetecilere yönelik saldırılarla ilgili alaycı ifadeleri ters tepti

Okumaya devam et

Medya

“Medyayı özlüyorum” diyen Aydın Doğan: Tabii içim çekiyor

Doğan Medya Grubu’nu perde arkasında iktidarın baskısıyla Demirören Holding’e satan Aydın Doğan, “Medyayı özlememek mümkün değil; tabii özlüyorum, tabii içim çekiyor, tabii takip ediyorum” dedi.

BOLD-Doğan Holding’in 60. kuruluş yıldönümü nedeniyle Aydın Doğan ve eşi Sema Işıl Doğan’ın ev sahipliğinde Doğan grubuna ait Hilton Bosphorus İstanbul’da kutlama düzenlendi. Geceye AKP’li Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan ile eşi Emine Erdoğan katıldı. Erdoğan, Doğan ailesiyle birlikte kameralara poz verdi.

Sunumunu Jülide Ateş İskeçeli’nin yaptığı gecede Cüneyt Özdemir’in Aydın Doğan’ın hayat hikâyesi paralelinde hazırladığı Doğan Holding belgeselinden 15 dakikalık bölümün gösterimi yapıldı.

Kutlama organizasyonunda konuşma yapan Cumhurbaşkanı Erdoğan, medya patronluğu döneminde çok ağır ifadelerle eleştirdiği Aydın Doğan için övgülerle dolu bir konuşma yapması dikkat çekti.

“Sayın Aydın Doğan’a, yaptığı hizmetler için ülkem ve milletim adına teşekkür ederim” Erdoğan, “Bir başarı hikâyesidir. Başarılı bir işadamı olduğu kadar iyi bir kültür ve sanat adamıdır. Kendisinin 15 Temmuz darbe girişiminin karşı ilkeli duruşunun da altını özellikle vurgulamak isterim.” İfadelerini kullandı.

Doğan Holding Onursal Başkanı Aydın Doğan da T24’ün sorusu üzerine  “Medyayı özlememek mümkün değil; tabii özlüyorum, tabii içim çekiyor, tabii takip ediyorum” diye konuştu.

İçinde Türkiye’nin en büyük gazete ve TV kanallarını barındıran Doğan medya grubu, iktidarın baskısı ile Demirören grubuna satılmıştı.

ERDOĞAN GELDİĞİNDE ALKOL SERVİSİNE ARA VERİLDİ

Doğan Holding’in 60. kuruluş yıldönümünün saat 19.00’da başlayan ve Cumhurbaşkanı ve AKP Genel Başkanı Erdoğan’ın katılmadığı bölümünde alkol ikramı yapıldı.

Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın katıldığı bölümde ise alkollü içki ikramı yapılmadı. Erdoğan’ın beraberindekilerle ayrılmasının ardından yemekte de alkollü içki servisi başladı.

Nedim Şener’in gazetecilere yönelik saldırılarla ilgili alaycı ifadeleri ters tepti

 

Okumaya devam et

Medya

Deniz Baykal’ın yönetimindeki Halk TV satıldı mı?

Türk siyasetindeki yeni gelişmeler doğrultusunda medyada yeni değişimler yaşanmaya başladı. Yönetim Kurulu Başkanlığı’nı eski CHP Genel Başkanı Deniz Baykal’ın yaptığı Halk TV’nin satıldığı iddia edildi.

BOLD-Halk TV’nin eski Genel Müdürü Şaban Sevinç’in Youtube üzerinden yayın yapan kanalı Bizim TV, Halk TV’nin satıldığını ileri sürdü. Bizim TV’nin sosyal medya hesabından yapılan paylaşımda, “Bir süredir satılacağı konuşulan Halk TV’nin, eski CHP lideri Deniz Baykal tarafından CHP’li işadamı Doruk Bulut’a satıldığı öğrenildi.” denildi.

İngiltere’de yaşayan Türk iş adamı Cafer Mahiroğlu’nun, Doruk Bulut’a Halk TV’yi alması için finansal destek verdiği belirtilen paylaşımda satışın “2 milyon dolar artı 3,5 milyon TL borçlarıyla” birlikte gerçekleştiği vurgulandı.

Daha önce CHP’den Silivri Belediye Meclisi üyeliği yapan Doruk Bulut’un ticaretle uğraştığı belirtilirken, Cafer Mahiroğlu’nun desteğiyle kanalın satış işleminin gerçekleştiği iddia edildi.

Kanalı satın aldığı söylenen iş insanlarının “Muharrem İnce’ye yakın isimler” olduğu da öne sürüldü.

Kanal yöneticileri ve satın aldığı öne sürülen isimler iddialar hakkında konuşmaması ise dikkat çekti.

Bahçeli’nin başdanışmanı Metin Özkan: “FETÖ’cülerin evlerine çarpı konsun”

Okumaya devam et

Popular