Bizimle iletişime geçiniz

Spor

Tam 5 yıl önce el konulan Zaman gazetesine Enes Kanter jesti

NBA’de Portland Trail Blazers, Enes Kanter’in harika performansıyla Sacramento Kings’i 123-119 mağlup etti. Enes Kanter, 22 sayı, 21 ribaundla maçın oyuncusu oldu. Galibiyeti de tam 5 yıl önce el konulan Zaman gazetesine adadı.

MUHAMMET ALİ TOKSOY | BOLD NBA

NBA’de All-Star öncesinde son maçlar bu sabah karşı oynandı. Batı Konferansında Portland Trail Blazers, Sacramento Kings ile karşılaştı. Dün oynadığı Golden State Warriors maçının üzerinden 24 saat geçmeden, Sacramento maçına çıkan Portland, karşılaşmaya hızlı başladı. Lillard ve Enes Kanter’in etkili oyunuyla ilk çeyreği 30-27 önde geçen Portland, son maçında Lakers’ı mağlup eden rakibi karşısında ilk devreyi de 59-56 önde tamamlamayı başardı.

KANTER TAKIMINI OYUNDA TUTTU

Devre arasından hızlı dönen Sacramento aradaki farkı kapattı ve 3. çeyreği 90-89 önde tamamlamayı başardı. Maçın son çeyreğinde etkili oyununu sürdüren Sacramento, bitime 5 dakika kala 103-98 öne geçerek farkı 5 sayıya kadar çıkardı. Bu dakikalarda Enes Kanter bulduğu 4 sayı, 4 ribaund, 1 asist, 1 blok ve etkili savunmasıyla takımını oyunda tuttu. Damian Lillard’ında devreye girmesiyle Portland son 5 saniyeye 121-118 önde girdi. Bitime 4 saniye kala Sacramento’da Fox serbest atış çizgisine geldi. İlk atışını sayıya çeviren Fox durumu 121-119‘a getirdi. Eşitliği sağlamak için Fox ikinci atışını bilerek kaçırdı ancak ribaundu takım arkadaşları değil, maçın oyuncusu Enes Kanter alınca, Portland son anları büyük çekişmeye sahne olan maçı kazanmayı başardı. Enes Kanter maçı 22 sayı, 21 ribaund, 2 asist, 1 blok ve 1 top çalmayla double-double yaparak tamamladı. Maç sonrası basın toplantısında konuşan Koç Terry Stotts Enes Kanter için ” O bir Türk savaşçısı ve inanılmaz oynuyor” açıklamasında bulundu. Geçtiğimiz günlerde 2000 ofansif ribaund sınırını geçerek büyük bir başarıya imza atan Enes Kanter, bu alanda NBA tarihindeki 98.oyuncu olmuştu. Aktif oyuncular arasında ofansif ribaund sıralamasında Enes Kanter, bu sezon 2. sırada yer alıyor.

ENES KANTER GALİBİYETİ ZAMAN GAZETESİNE ADADI

Enes Kanter, sosyal medya hesabından attığı twetle Sacramento Kings galibiyetini, 5 yıl önce polis zoruyla el konulan Zaman gazetesine adadı. Muhalif medyayı susturma çabası içinde olan Erdoğan rejiminin baskın sırasında plastik mermi, göz yaşartıcı gaz ve tazyikli su kullandığını yazdı.

 

Spor

İstifası istenen Şenol Güneş’in tazminatı 30 milyon TL iddiası

Avrupa Şampiyonası’nda sıfır çeken Türk Milli Takımı, Dünya Kupası elemelerinde son iki maçta iki puan alabildi. Taraftarlar Teknik Direktör Şenol Güneş’i istifaya davet ederken, Güneş’in tazminatının ise 30 milyon TL olduğu iddia edildi.

BOLD – Dünya kupası elemeleri son maçında Karadağ karşısında 2-0 öne geçmesine rağmen 2-2 berabere kalan Milli Takım’da Şenol Güneş’in koltuğu sallanıyor.

Teknik Direktör Şenol Güneş, ‘istifa’ sorusuna “İstifa ile ilgili seyirci tezahürat yapar. Niye bağırdınız diye söylemem mümkün değil. Kazanırsan alkışlar, kaybedersen olumsuz bakar. Birini suçlayarak çözüm bulmanın doğru olduğunu düşünmüyorum.” cevabı verdi.

30 MİLYON TL TAZMİNAT

Gazeteci İbrahim Seten, Şenol Güneş’in görevine son verilmesi durumunda alacağı tazminatı açıkladı. Hem Türkiye Futbol Federasyonu’nu hem Şenol Güneş’i eleştiren Seten, “Bu arada Güneş’in tazminatı 30 milyon TL.” dedi.

TERİM 5,2 MİLYON TL ALMIŞTI

Güneş’ten önce Milli Takım’ı çalıştıran Fatih Terim de Türkiye Futbol Federasyonu’ndan yüklü miktarda tazminat almıştı. Terim, sözleşmesinin feshi sebebiyle TFF’den 5.2 milyon TL’lik tazminat kazanmıştı.

Okumaya devam et

Spor

“412 bin liralık maaşlı” Ersin Düzen TRT’den ayrıldı

Geçen yıl TRT’den 400 bin liralık maaşı tartışma konusu olan, CHP’li Atilla Sertel’in belgeleriyle 412 bin liralık maaş aldığını ortaya koyduğu Ersin Düzen, TRT Spor’un Rıdvan Dilmen’le anlaşması üzerine kanalla yollarını ayırdı. Düzen, programlarına Youtube’dan devam edecek.  

BOLD – TRT’den aldığı maaş ile kamuoyunda tartışılan spiker Ersin Düzen, Rıdvan Dilmen’in TRT Spor’da program yapmaya başlamasının ardından TRT’den ayrıldı. Düzen’in bundan sonra programlarına Youtube kanalı Vole’de devam edeceği açıklandı. Vole’nin kurucu ortağı Sinan Aras, Düzen’in yeni bir başlangıç için kravat ve ceketi çıkartacağını kaydetti.

“İSPATLA, EKRANLAR YÜZÜMÜ GÖRMEYECEK”

Bloomberg kanalında yorum yapan Fatih Altaylı, geçen yıl TRT’de program yapan Ersin Düzen’in 400 bin lira TRT’den, 100 bin lira da TFF’den maaş aldığını öne sürdü. Ersin Düzen de Fatih Altaylı’ya verdiği yanıtta “Fatih Altaylı benim için ayda TRT’den 400 bin TL, TFF’den 100 bin TL maaş alıyor diye iftira attı. Yeter artık! İspatla, bir daha ekranlar benim yüzümü görmeyecek. Eğer ispatlayamazsan sen ne yapacaksın?” demişti.

ATİLLA SERTEL BELGELERİ YAYINLADI

CHP Milletvekili Atilla Sertel belgelerle Düzen’in aldığı aylık paranın 412 bin TL olduğunu açıkladı. Sertel, sosyal medya hesabından Ersin Düzen ile ilgili çok önemli belgeler paylaşarak, “Ersin Düzen’in Şirketi’nin TRT stüdyolarını ve kameramanlarını kullanarak ve yanına üç eski futbolcuyu alarak gerçekleştirdiği Stadyum programı için aldığı ücreti üç yıl önce TRT açıklamıştı. Hüseyin Ersin Düzen’in verilen listede program başına 34 bin 370 lira aldığı yazılı. Ersin Düzen, haftada iki kez yaptığı programı üçe çıkardı. Böylece haftada 103 bin 100 TL fatura keserek parayı dış yapım olarak TRT’den tahsil etti. Bunu aylık olarak hesapladığınızda 412 bin 400 TL rakam ortaya çıkıyor” demişti.

ÜÇ YILDIR MAHKEMEYE VEREMEDİ

Daha önce yaptığı bir açıklama sonrası Ersin Düzen’in kendisini mahkemeye vereceğini belirttiğini ifade eden Sertel, “Mahkemeye vereceğini söyleyip Twitter üzerinden tehdit etmişti. Üç yıldır mahkeme zaptını bekliyorum ama malum Türk Adaleti ağır çalışıyor(!) Hakim huzuruna çıksak gerçekler ortaya çıkacak. Ersin Düzen, bu paranın elbette hepsine el koymuyor. Yanında ki üç eski futbolcu, yeni yorumculara da dağıtıyor. Kimi duyuma göre, onlara ayda ortalama 30’şar bin, kimine göre 15’er bin lira verdiği söyleniyor. Bu rakamın onlar için çok az olduğu bir gerçek” ifade etmişti.

ALTAYLI YENİDEN GÜNDEME GETİRDİ

HaberTürk yazarı Fatih Altaylı, daha önce spor spikeri Ersin Düzen hakkında gündeme gelen maaş haberlerini hatırlatarak, “TRT’nin ayrıcalıklı sunucusu Ersin Düzen’den söz edelim. Bu arkadaşın TRT maaşı gündeme gelmişti bir aralar. Ve tabii Federasyon’daki danışmanlığı. TRT Genel Müdürü Sayın İbrahim Eren acaba Ali Eyüboğlu’na bu Ersin Düzen’in şirketine yılda kaç TL’lik ödeme yapıldığını, Bakü seyahati için kendisine kaç lira verildiğini, masraflarının kimin tarafından karşılandığını, bu organizasyondaki anlatımları için kendisine ekstradan kaç TL ödendiğini, bir başka TRT çalışanının Milli Takımlar sponsoru firmanın reklamını seslendirmesinin mümkün olup olmadığını da anlatır mı! Türk Futbol Federasyonu da bu Ersin Düzen adlı zata federasyon danışmanlığı için kaç TL ödediğini, Milli Takımlar sponsoru BTCTürk’ün reklam filmini seslendirmesi karşılığında bu Ersin Düzen’e kaç TL ödendiğini, federasyon danışmanı ve kamu yayıncısı için maç anlatıcısı olan birinin sponsor seslendirmesi yapmasının normal olup olmadığını açıklar mı!” dedi.

 

AKP’li vekilden görevini yapan polislere ağır hakaretler: İki polis de açığa alındı

Okumaya devam et

Spor

TRT’yi paylaşamadılar

NTV’de uzun süreden beri yaptığı spor programını sonlandıran Rıdvan Dilmen yeni sezonda TRT ekranlarında olacak. Dilmen’in bu sezon için 1 milyon dolar maaş alacağı iddia ediliyor. Rıdvan Dilmen’in gelişinin ardından TRT’de sürpriz de bir ayrılık yaşandı. Aldığı ücret sık sık tartışmalara neden olan Ersin Düzen kanaldan kendi isteğiyle ayrıldı.

BOLD – TRT’den aldığı teklifi kabul eden Dilmen, NTV’de olduğu gibi yine maç sonlarında Süper Lig’i yorumlayacak. Dilmen’in kazancıyla ilgili de gündemi sallayacak bir iddia ortaya atıldı.

1 MİLYON DOLAR İDDİASI

Yeniçağ, TRT ekranlarında yorumculuğa dönen Rıdvan Dilmen’in 1 milyon dolar alacağını iddia etti. Rıdvan Dilmen’in yorum yapacağı programda moderatör Erbatur Ergenekon olacak.

Rıdvan Dilmen’in TRT’de futbol programı yapacağının açıklanmasının ardından, haftada 4 gün program yapan Ersin Düzen TRT’den ayrıldığını açıkladı.

Ersin Düzen’in yaptığı açıklamada, “11 yıl görev yaptığım STADYUM ve TRT Spor’a, kendi isteğimle devam etmeme kararı aldım. Eşime ve doğacak oğlumuza daha fazla vakit ayırmak, yeni bir başlangıç yapmak istiyorum. TRT’nin tüm yöneticilerine, spor servisindeki arkadaşlarım ve yorumcularımıza şükranlarımı sunuyorum” dedi.

DÜZEN’İN DÜZENİ Mİ BOZULDU?

TRT ekranlarında yıllardır stadyum programını yapan Ers Yapım’ın sahibi Ersin Düzen, TRT stüdyoları, kamera ve teknik ekibini kullanmasına rağmen program başına aldığı astronomik ücret yüzünden eleştiriliyordu. Rıdvan Dilmen’in gelişiyle Ersin Düzen’in düzeninin bozulduğu yorumları yapıldı.

Erdoğan canlarını zor kurtardıklarını söylemişti: Afganlar İstanbul’da Taliban bayrağı altında toplandı

Okumaya devam et

Popular

Shares