Bizimle iletişime geçiniz

Medya

Adım adım uluslararası krize: Orhan İnandı’nın kaçırılması BBC’de

Eğitimci Orhan İnandı’nın Kırgızistan’da kaçırılması ve büyükelçilik binasında saklandığı iddiası uluslararası haber ajansı AFP’nin ardından BBC Türkçe’nin manşetinden de servis edildi. Avrupalı siyasetçi Rebecca Harms da Birleşmiş Milletler’e Orhan İnandı’nın kaçırılarak büyükelçilik binasında tutulduğu iddialarını sormuştu.

BOLD – Kaçırılan Kırgızistan vatandaşı Sapat Okullarının kurucusu Orhan İnandı’nın MİT tarafından Türk Büyükelçiliği’nde rehin tutulduğu sanılıyor. İnandı’nın sevenleri Türk Büyükelçiliği önünde gösteri düzenliyor.

ULUSLARARASI KRİZ KAPIDA

İnandı’nın kaçırılması olayı uluslararası basında da büyük ilgi gördü. 2. Cemal Kaşıkçı vakası olarak da anılan olay ile ilgili eski AB Parlamentosu eski milletvekilleri Rebecca Harms sosyal medya hesabından Birleşmiş Milletleri etiketleyerek Orhan İnandı’nın kaçırılarak büyükelçilik binasında tutulduğu iddialarını sordu.

BBC Türkçe servisi, Fransız haber ajansı AFP’den edindiği biilgileri manşetten okuyucularına duyurdu.

Haberde İnandı’nın yakınları ve sevenlerinin Türk Büyükelçiliği binası önünde nöbet tuttuğu bilgisi yer aldı. Haberde ayrıca, Orhan İnandı’nın eşi Reyhan İnandı ile yapışan röportaja da yer verildi.

Haberde Kırgız makamlarının Orhan İnandı’nın iadesini isteyen Türkiye’ye neden ret cevabı verdiğine de değinildi.

https://www.bbc.com/turkce/haberler-dunya-57404967

Kırgızistan’da yeni bir Cemal Kaşıkçı vakası yaşanıyor

Medya

Ersoy Dede’nin azarladığı kameraman stüdyoda bayıldı

TRT Ana Haber spikeri Ersoy Dede’nin canlı yayın sırasında “Düzgün görüntü al” şeklinde azarladığı stüdyo kameramanının bayıldığı öne sürüldü. Kameraman çağrılan ambulansla hastaneye kaldırılarak tedavi altına alındı. 

BOLD – TRT Ana Haber spikeri Ersoy Dede’nin dün gece sunduğu TRT Ana Haber Bülteni sırasında krize neden olduğu iddia edildi. Dede’nin azarladığı kameramanın bayıldığı öne sürüldü.

BAYILAN KAMERAMAN HASTANEYE KALDIRILDI

TRT Ana Haber spikeri Ersoy Dede’nin canlı yayın sırasında stüdyo kameramanına, “Beni takip edeceksin, düzgün görüntü al” şeklinde konuşması ikili arasında tartışmaya neden oldu. Medyatava’nın haberine göre, olay sırasında Dede’nin bu sözleri üzerine kameraman, “Bizi zaten yönetmen yönetiyor. Onun söylediklerini yapıyoruz” diyerek Dede’ye karşı çıktı. Ana haber sunumu sırasında yaşanan bu tartışma sonucunda daha önce kalp rahatsızlığı olduğu öğrenilen kameraman baygınlık geçirdi. Kameramanın TRT’ye çağrılan ambulansla hastaneye sevk edilerek tedavi altına alındığı öğrenildi.

DEDE, SEDAT PEKER’İN DE HEDEFİNDE

Önceki yıllarda Sedat Peker’e yakın duran ve ondan “altın tespih” aldığı öne sürülen Dede’nin TRT Ana Haber’de Sedat Peker’e “suç örgütü lideri” demesi Peker’in yakınlarının tepkisini çekmişti. Organize suç örgütü lideri Sedat Peker’e yakınlığıyla bilinen Emre Olur, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada Dede’ye yönelik ağır ifadeler kullanarak, “Sen gerçekten vefasız ve şeref yoksunu bir insansın. Ayrıca güzel günlerde birlikteyken bugünler de kıvıran ve vefayı unutan bir zavallısın. Sn. Sedat Peker’in şerefli adını o lağım ağzına bir daha sakın alma” dedi.

Fransız Yargıtay’ının hangi kararı Erdoğan’ın başına bela olabilir?

Okumaya devam et

Medya

Rıdvan’ın TRT’den aldığı maaş Avrupa’da hükumet düşürür!

Rıdvan Dilmen’in TRT’den aldığı 1 milyon dolarlık maaşın, Avrupalı devlet televizyonlarında hiç bir yorumcuya verilemeyeceğini savunan Orhan Yıldırım, “TRT 8,5 trilyon nasıl öder” dedi.

BOLD – NTV’deki uzun süreli yorumculuk kariyerini sonlandıran Rıdvan Dilmen, yeni sezon için devlet kanalı TRT ile anlaştı. Dilmen’in TRT’den alacağı ücret de tartışma konusu oldu. Dilmen’in sezon için 1 milyon dolar maaş alacağı öne sürülüyordu.

Fanatik yazarı Orhan Yıldırım, Rıdvan Dilmen’in TRT’den alacağı ücreti yazdı. Dilmen’in alacağı ücretin Avrupa’da benzeri olmadığına dikkat çeken Yıldırım,  “AB’nin dev ekonomilerine sahip ülkeleri, Almanya, Fransa, İtalya, İspanya ile İngiltere’de devlet kanalları bir yorumcuya yıllık 8,5 milyon euro verir mi? Aynı cevabı aldık: 850 bin euro verseler hükumet düşer! Halkın sırtından geçinen TRT Rıdvan Dilmen’e 8,5 trilyon nasıl öder” ifadelerini kullandı.

DÜZEN GİTTİ RIDVAN GELDİ

Geçen yıl TRT’den aldığı 400 bin liralık maaşı tartışma konusu olan, Ersin Düzen Dilmen’in gelmesi üzerine TRT’den ayrıldı.  CHP’li Atilla Sertel’in belgeleriyle Düzen’in 412 bin lira maaş aldığını ortaya koymuştu.

 

“412 bin liralık maaşlı” Ersin Düzen TRT’den ayrıldı

Okumaya devam et

Medya

Veyis Ateş’i Saray da sildi: Ödül törenine çağrılmadı

Saray’da yapılan medya ödülleri törenine, daha önce yılın erkek haber spikeri ödülü verileceği açıklanan eski Habertürk TV spikeri Veyis Ateş davet edilmedi. Veyis Ateş, organize suç örgütü lideri Sedat Peker’in yaptığı ifşaatlar sonrasında Habertürk TV’deki görevinden istifa etmek zorunda kalmıştı. 

BOLD – Cumhurbaşkanlığı Sarayı’nda dün yapılan 6. Anadolu Medya Ödülleri törenine, hakkındaki iddialar sonrasında Habertürk TV’den ayrılmak zorunda kalan Veyis Ateş ve eski Show TV spikeri Ece Üner davet edilmedi. Ödüllerin, Anadolu Yayıncılar Derneği tarafından iptal edildiği öğrenildi.

VEYİS ATEŞ TÖRENE ÇAĞRILMADI

Anadolu Yayıncılar Derneği’nin 6. Anadolu Medya Ödülleri töreni Cumhurbaşkanlığı Sarayı’nda yapıldı. AKP’li Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan’ın da katıldığı toplantıda ödüle layık görülen isimlere ödülleri verildi. Yılın erkek haber spikeri ödülü verileceği açıklanan eski Habertürk TV spikeri Veyis Ateş törene çağrılmadı. Ateş’in ödülünün organize suç örgütü lideri Sedat Peker ve SBK Holding Sahibi Sezgin Baran Korkmaz’ın da isminin karıştığı rüşvet tartışmasının ardından iptal edildiği açıklandı. Show TV haber spikeri Ece Üner’in ödülü de haber spikerliğini bırakıp reality show yapması nedeniyle iptal edildi.

İŞFALAR SONRASI İSTİFA ETMEK ZORUNDA KALDI

Organize suç örgütü lideri Sedat Peker’in ifşası sonrası geceliği 106 bin liralık otelde kaldığı ve iş takibi için Avusturya’da tutuklanan Sezgin Baran Korkmaz’dan 10 milyon Euro istediği ortaya çıkan Veyis Ateş, Habertürk TV’den istifa etmek zorunda kalmıştı. Hakkındaki iddiaların ve malvarlığının araştırılması için “pazartesi günü” savcılığa gideceğini söyleyen Ateş, aradan geçen üç aya karşın hala adliye gitmedi.

AKP’nin Çin aşısı ısrarıyla sürü bağışıklığı ‘yalan’ oldu

Okumaya devam et

Popular

Shares