Bizimle iletişime geçiniz

Medya

KHK ile kapattıkları Samanyolu TV’nin Üsküdar’daki binasını yıktılar

AKP hükumeti, tarafından önce Türksat uydusunda çıkartılan ve yayın yapması engellenen, 15 Temmuz’un ardından da KHK ile kapatılan Samanyolu TV’nin Üsküdar’daki binası iş  makineleriyle yıkıldı. Üsküdar’daki arsaya öğrenci yurdu yapılacağı belirtildi.

BOLD – Yaklaşık 2 bin 500 metrekarelik üç parsel üzerinde bulunan eski Samanyolu TV binası, Milli Emlak Genel Müdürlüğü’nün 8 Haziran 2017 tarihli yazısı ile Sağlık Bilimleri Üniversitesi’ne tahsis edilmişti.

Eski AKP Milletvekili Prof. Dr. Cevdet Erdöl’ün rektörü olduğu Sağlık Bilimleri Üniversitesi 2 Haziran 2021 tarihli yazı ile Üsküdar Belediyesi’ne başvurmuştu.

Üniversitenin Yapı İşleri ve Teknik Daire Başkanlığı tarafından yapılan incelemede statik açıdan riskli olduğunun tespit edildiği bildirilmişti. Yapının öğrenci yurdu olarak yeniden değerlendirilmesinin önerildiği kaydedildi.

Riskli yapının öğrenci yurdu olarak kullanılabilmesi için belediye ile Sağlık Bilimleri Üniversitesi arasında ortak işbirliği protokolü imzalanması talep edilmişti.

Üsküdar Belediyesi, ağustos ayı içerisinde binanın yıkımını tamamladı. İlerleyen günlerde öğrenci yurdu inşaatının başlaması bekleniyor.

Gülen Hareketi’ne yakın yayın organı Samanyolu TV, 17-25 Aralık yolsuzluk soruşturmasının ardından AKP hükumeti tarafından hedef alınmıştı. 2016 yılında Türksat uydusundan ve dijital platformlardan çıkartılan ve yayın yapması engellenen Samanyolu TV, 15 Temmuz’un ardından da KHK ile tamamen kapatılmıştı.

AKP’li eski Bakan Erdoğan Bayraktar: Sorgulamayan toplumlar kandırılmaya mahkumdur

Medya

Ersoy Dede’nin azarladığı kameraman stüdyoda bayıldı

TRT Ana Haber spikeri Ersoy Dede’nin canlı yayın sırasında “Düzgün görüntü al” şeklinde azarladığı stüdyo kameramanının bayıldığı öne sürüldü. Kameraman çağrılan ambulansla hastaneye kaldırılarak tedavi altına alındı. 

BOLD – TRT Ana Haber spikeri Ersoy Dede’nin dün gece sunduğu TRT Ana Haber Bülteni sırasında krize neden olduğu iddia edildi. Dede’nin azarladığı kameramanın bayıldığı öne sürüldü.

BAYILAN KAMERAMAN HASTANEYE KALDIRILDI

TRT Ana Haber spikeri Ersoy Dede’nin canlı yayın sırasında stüdyo kameramanına, “Beni takip edeceksin, düzgün görüntü al” şeklinde konuşması ikili arasında tartışmaya neden oldu. Medyatava’nın haberine göre, olay sırasında Dede’nin bu sözleri üzerine kameraman, “Bizi zaten yönetmen yönetiyor. Onun söylediklerini yapıyoruz” diyerek Dede’ye karşı çıktı. Ana haber sunumu sırasında yaşanan bu tartışma sonucunda daha önce kalp rahatsızlığı olduğu öğrenilen kameraman baygınlık geçirdi. Kameramanın TRT’ye çağrılan ambulansla hastaneye sevk edilerek tedavi altına alındığı öğrenildi.

DEDE, SEDAT PEKER’İN DE HEDEFİNDE

Önceki yıllarda Sedat Peker’e yakın duran ve ondan “altın tespih” aldığı öne sürülen Dede’nin TRT Ana Haber’de Sedat Peker’e “suç örgütü lideri” demesi Peker’in yakınlarının tepkisini çekmişti. Organize suç örgütü lideri Sedat Peker’e yakınlığıyla bilinen Emre Olur, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada Dede’ye yönelik ağır ifadeler kullanarak, “Sen gerçekten vefasız ve şeref yoksunu bir insansın. Ayrıca güzel günlerde birlikteyken bugünler de kıvıran ve vefayı unutan bir zavallısın. Sn. Sedat Peker’in şerefli adını o lağım ağzına bir daha sakın alma” dedi.

Fransız Yargıtay’ının hangi kararı Erdoğan’ın başına bela olabilir?

Okumaya devam et

Medya

Rıdvan’ın TRT’den aldığı maaş Avrupa’da hükumet düşürür!

Rıdvan Dilmen’in TRT’den aldığı 1 milyon dolarlık maaşın, Avrupalı devlet televizyonlarında hiç bir yorumcuya verilemeyeceğini savunan Orhan Yıldırım, “TRT 8,5 trilyon nasıl öder” dedi.

BOLD – NTV’deki uzun süreli yorumculuk kariyerini sonlandıran Rıdvan Dilmen, yeni sezon için devlet kanalı TRT ile anlaştı. Dilmen’in TRT’den alacağı ücret de tartışma konusu oldu. Dilmen’in sezon için 1 milyon dolar maaş alacağı öne sürülüyordu.

Fanatik yazarı Orhan Yıldırım, Rıdvan Dilmen’in TRT’den alacağı ücreti yazdı. Dilmen’in alacağı ücretin Avrupa’da benzeri olmadığına dikkat çeken Yıldırım,  “AB’nin dev ekonomilerine sahip ülkeleri, Almanya, Fransa, İtalya, İspanya ile İngiltere’de devlet kanalları bir yorumcuya yıllık 8,5 milyon euro verir mi? Aynı cevabı aldık: 850 bin euro verseler hükumet düşer! Halkın sırtından geçinen TRT Rıdvan Dilmen’e 8,5 trilyon nasıl öder” ifadelerini kullandı.

DÜZEN GİTTİ RIDVAN GELDİ

Geçen yıl TRT’den aldığı 400 bin liralık maaşı tartışma konusu olan, Ersin Düzen Dilmen’in gelmesi üzerine TRT’den ayrıldı.  CHP’li Atilla Sertel’in belgeleriyle Düzen’in 412 bin lira maaş aldığını ortaya koymuştu.

 

“412 bin liralık maaşlı” Ersin Düzen TRT’den ayrıldı

Okumaya devam et

Medya

Veyis Ateş’i Saray da sildi: Ödül törenine çağrılmadı

Saray’da yapılan medya ödülleri törenine, daha önce yılın erkek haber spikeri ödülü verileceği açıklanan eski Habertürk TV spikeri Veyis Ateş davet edilmedi. Veyis Ateş, organize suç örgütü lideri Sedat Peker’in yaptığı ifşaatlar sonrasında Habertürk TV’deki görevinden istifa etmek zorunda kalmıştı. 

BOLD – Cumhurbaşkanlığı Sarayı’nda dün yapılan 6. Anadolu Medya Ödülleri törenine, hakkındaki iddialar sonrasında Habertürk TV’den ayrılmak zorunda kalan Veyis Ateş ve eski Show TV spikeri Ece Üner davet edilmedi. Ödüllerin, Anadolu Yayıncılar Derneği tarafından iptal edildiği öğrenildi.

VEYİS ATEŞ TÖRENE ÇAĞRILMADI

Anadolu Yayıncılar Derneği’nin 6. Anadolu Medya Ödülleri töreni Cumhurbaşkanlığı Sarayı’nda yapıldı. AKP’li Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan’ın da katıldığı toplantıda ödüle layık görülen isimlere ödülleri verildi. Yılın erkek haber spikeri ödülü verileceği açıklanan eski Habertürk TV spikeri Veyis Ateş törene çağrılmadı. Ateş’in ödülünün organize suç örgütü lideri Sedat Peker ve SBK Holding Sahibi Sezgin Baran Korkmaz’ın da isminin karıştığı rüşvet tartışmasının ardından iptal edildiği açıklandı. Show TV haber spikeri Ece Üner’in ödülü de haber spikerliğini bırakıp reality show yapması nedeniyle iptal edildi.

İŞFALAR SONRASI İSTİFA ETMEK ZORUNDA KALDI

Organize suç örgütü lideri Sedat Peker’in ifşası sonrası geceliği 106 bin liralık otelde kaldığı ve iş takibi için Avusturya’da tutuklanan Sezgin Baran Korkmaz’dan 10 milyon Euro istediği ortaya çıkan Veyis Ateş, Habertürk TV’den istifa etmek zorunda kalmıştı. Hakkındaki iddiaların ve malvarlığının araştırılması için “pazartesi günü” savcılığa gideceğini söyleyen Ateş, aradan geçen üç aya karşın hala adliye gitmedi.

AKP’nin Çin aşısı ısrarıyla sürü bağışıklığı ‘yalan’ oldu

Okumaya devam et

Popular

Shares