Bizimle iletişime geçiniz

Medya

Küçük yatırımcıya şok: Demirören Gazetecilik borsadan çıkıyor

Demirören ailesinin, Doğan Holding’den, 916 milyon dolar bedelle satıın aldığı Demirören Gazetecilik borsadan çıkış işlemlerini başlattı.

Demirören ailesinin, Doğan Holding’den, 916 milyon dolar bedelle satıın aldığı Demirören Gazetecilik borsadan çıkış işlemlerini başlattı. Aydın Doğan döneminde satın alınan Hürriyet Gazetecilik ve Doğan Medya hisse senetleri yatırımcının elinde patladı. Yatırımcılar “eski Doğan/yeni Demirören” hisse senetlerinin değer kaybını telafi edebilme imkânını tamamen kaybetti. 

BOLD- Demirören Gazetecilik hisseleri, şirketin hakim ortağı adına çıkarılacak yeni payların ihraç edilmesi kapsamında Merkezi Kayıt Kuruluşu (MKK) süreci tamamlanınca borsa kotundan çıkarılacak.

Borsa İstanbul (BİST) tarafından Kamuyu Aydınlatma Platformu’na (KAP) yapılan açıklamada, yeni payların ihraç edilmesinde MKK nezdindeki sürecin sağlıklı bir şekilde yürütülebilmesi amacıyla, ihraç belgesi Sermaye Piyasası Kurulu (SPK) tarafından onaylandıktan sonra, şirketin işlem sırasının kapatılacağı belirtildi.

ŞİRKET PAYLARI BORSA KOTUNDAN ÇIKARILACAK

Açıklamada, MKK sürecinin tamamlanmasının ardından Borsa tarafından KAP’ta yapılacak duyuruyu izleyen ilk iş gününden itibaren ise şirket paylarının borsa kotundan çıkarılacağı ifade edildi.

Demirören Gazetecilik daha önce yaptığı açıklamada, hakim ortak hissesi dışındaki diğer pay sahiplerinin toplam 342 bin 528 TL nominal bedelli payların iptal edilerek sermaye azaltımı yapılacağı, iptal edilen paylar karşılığında 342 bin 528 TL tutarında eş zamanlı tahsisli sermaye artırımı yapılacağı, eş zamanlı ve pay iptaline eş tutarlı olarak gerçekleştirilen sermaye artırımı neticesinde şirket sermayesinin tekrar 105 milyon liraya çıkarılacağını duyurmuştu.

TOPLAM SERMAYESİ 105 MİLYON LİRA

KAP’ta yer alan hissedarlık yapısına göre, mevcut durumda 105 milyon lira sermayeli Demirören Gazetecilik’in yüzde 99,67’si Demirören Medya Yatırımları’na, kalan yüzde 0,33 pay ise diğer hissedarlara ait.

DOĞAN HOLDİNG ELDEN ÇIKARMIŞTI

Doğan ailesinin kontrolünde bulunan Doğan Holding, aralarında Hürriyet, Posta, Fanatik, CNN Türk, Kanal D, Yay-Sat ve Doğan Haber Ajansı’nın da bulunduğu medya grubunu, 916 milyon dolara iktidara yakın Demirören Holding’e satmıştı.

Satış anlaşmasını imzalayan Demirören Holding Yönetim Kurulu Başkanı Erdoğan Demirören 8 Haziran 2018’de hayatını kaybetti.

Medyada yaprak dökümü: Flash TV haber programlara son verdi, 1 gazete ve 1 dergi daha kapandı

 

Medya

Erdoğan, TRT’de konuşurken çıkan ilginç altyazı: Öööööööiiiiiillllll

TRT ööööööiiiiiilllll

TRT Haber’de AKP’li Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan’ın konuşması yayınlanırken ekrana bir anda “Öööööööiiiiiillllll” ifadesi belirdi. TRT, sözkonusu ifadeyle ilgili soruşturma başlatıldığını duyurdu.

BOLD – TRT Haber’de dün gece yayınlanan ‘Gece Bakışı’ programında Erdoğan’ın konuşması aktarılırken ekranda beliren yazı dikkat çekti.

AKP’li Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın Cuma namazı çıkışı yaptığı açıklamalara yer verilen yayında, Erdoğan’ın pandemiye yönelik yaptığı açıklamalar sırasında ekranda “Öööööööiiiiiillllll” şeklinde bir ifade yayınlandı.

TRT, yazıya ilişkin soruşturma başlatıldığını açıkladı. Açıklamada, şunlar kaydedildi: “TRT Haber kanalımızda yayınlanan Gece Bakışı programında kabulü mümkün olmayan bir şekilde anlamsız harf blokları ekrana yansıtılmıştır. Yaşanan olayın nedeni, olayda sorumluğu olan personelin tespiti ve gerekli idari cezanın belirlenmesi için hızlıca bir soruşturma başlatılmıştır. Söz konusu soruşturma ile ilgili tüm gelişmeler kamuoyuyla ayrıca paylaşılacaktır.”

Sokak röportajında Erdoğan’ı eleştiren vatandaşın evi basıldı: Doğruları söylemeye devam edeceğim

Okumaya devam et

Medya

Turkcell, Türk Telekom, THY gibi dev firmalar ‘Havuz’a çalıştı: Muhalif kanallara hiç reklam yok

Yönetim kurulu üyelerini Varlık Fonunun atadığı TMSF’nin elindeki dev şirketlerle kamu firmaları, muhalif kanalları es geçerken havuz medyasına 10 milyon saniye reklam verdi.

BOLD – TV5 kanalı, yönetim kurulu üyelerini Varlık Fonunun atadığı TMSF’nin elindeki dev şirketler ve kamu firmalarını reklam giderleri ile ilgili ilginç bir habere imza attı. Gazeteci Hasan Basri Akdemir’in hazırlayıp sunduğu habere göre, kamu kuruluşları ve TMSF’deki bu dev şirketler bu sene içerisinde muhalif kanallar TV5, Halk TV, Tele1 TV, KRT ve FOX TV’ye hiç reklam vermedi.

01 Ocak – 30 Eylül tarihleri arasında aynı kurum ve firmaların ‘Havuz’ olarak bilinen hükumet yanlısı kanallara toplam 9 milyon 938 bin 539 saniye reklam verdiği belirtildi.

Zararları ve mali yapılarıyla tartışma konusu olan Turkcell ve Türk Telekom’un TV5, Halk TV, Tele1 TV, KRT ve FOX TV’ye vermediği ama diğer medya organlarına verdiği reklam saniyeleri dikkat çekti.

MİLYONLARCA SANİYE REKLAM

Yönetim kurulundaki 9 üyeden 5’ini Türkiye Varlık Fonu’nun belirleyeceği Turkcell 3 milyon 447 bin 268 saniye reklam, yabancılara satıldıktan ve zarara uğratıldıktan sonra bankaların satın aldığı ve hisselerini satışa çıkardıkları Türk Telekom’un ise bahsedilen medya kuruluşlarına 3 milyon 131 bin 624 saniye reklam vermesi dikkat çekti.

Konuya ilişkin konuşan TV5 Genel Yayın Yönetmeni Mustafa Yılmaz da yapılan ayrımcılığa tepki göstererek şunları söyledi: “Çok söylenecek bir şey yok. Tablo net, hesap ortada. Bunun üzerine ne denebilir, bilmiyorum ama milletin imkanlarının milletin kanallarını terbiye aracı olarak kullanılması doğru değil. Bu çok net bir şekilde birilerine milyonlarca saniye, rakama vurduğumuzda çok daha çarpıcı tablolar da çıkacaktır. Çünkü o bahsedilen kanalların reklam saniyeleri de çok inanılmaz rakamları ortaya çıkaracaktır. Gerisi sıfır.”

Yılmaz, bahsi geçen firmalardan reklam almadan varlığını sürdüren Milli Gazete ve TV5

‘in bundan sonrada varlığını devam ettireceğini sözlerine ekledi.

Devlete SAİK’le özel şirketlere el koyma yetkisi

Okumaya devam et

Medya

Yeni Akit Bekir Coşkun’un vefatını böyle verdi: Pamuğu tıkadılar

Bekir Çoşkun’un ölümü hakkında bir yazı yayınlayan gazete, salı günü toprağa verilen gazeteciyle ilgili, “Millete g.t kılı diyen Bekir’e pamuğu tıkadılar” başlığını kullandı.

BOLD – AKP iktidarına yakın çizgisinde yayın yapan Yeni Akit gazetesinde geçen pazar günü vefat eden Sözcü yazarlarından Bekir Çoşkun ile ilgili skandal bir yazı yer aldı.

KADERİN CİLVESİNE BAKIN Kİ

Rasim Bolbol’un kaleme aldığı yazıda Çoşkun ile ilgili şu ifadeler kullanıldı: “Bekir Coşkun Hayatı boyunca hep ezan ve sela düşmanlığı yaptı. Ama kaderin cilvesine bakın ki, son yolculuğuna ezan ve sela ile uğurlandı. ‘İmamları görünce kaçasım geliyor’ dedi ama nihayetinde imamın eline düştü… Bekir Coşkun’a hakkımızı helal etmiyoruz biz.”

Bolbol yazısı içinde şu skandal başlığı uygun gördü: “Millete g.t kılı diyen Bekir’e pamuğu tıkadılar”

PARA VERMEK HARAMDIR

Yeni Akit’in Salı günü toprağa verilen Bekir Çoşkun için kullandığı ifadeler sosyal medyada tepki topladı. Saadet Partili Ali Aktaş Yeni Akit’in dipte sınır tanımadığını belirterek şunları söyledi: “Akit için bir dip seviyesi bulunmamaktadır. Düşebileceği en seviyesiz yerde sürünmekte olan bu kağıt israfına para vermek haramdır.”

Cem Yılmaz yardım önerisine gelen yorumlara isyan etti: Siz bildiğiniz gibi yapın kardeşim

 

Okumaya devam et

Popular